leva ut

Hej!
Lite snurrig idag. Sitter med podcasts och drömmer mig bort! Vissa dagar blir min livssyn helt annorlunda och jag blir galen på hur kort livet är och hur "tråkigt" det är att leva det liv som jag planerar att leva. Jag vill bara "leka" och försöka nå drömmar som inte handlar om att bli ägare för en reklambyrå utan skådespelerska, föreläsare, författare osv osv ... En sak jag är säker på är i alla fall att jag inte kommer att bo i Sverige, aldrig mer. Jag försöker att klä upp mig lite på jobbet för att boosta mig lite men det är ju omöjligt när man bor här... Om det inte blåser storm eller ösregnar så ska man fortfarande gå på kullersten och ramla fram i klackarna, bestiga backar och berg, akta sig för spårvagnar, cyklar, bussar - what not! Tacka vet jag Cali! Där kan man ha på sig en liten klänning och klackar utan att rumpan syns när det blåser eller klackarna är halva efter 10 meter.
Nej, nu måste jag sitta och tänka ut hur jag ska lyckas leva ut mina drömmar - inte en utan alla! Tackade precis nej till en audition men jag hade inte fått någon rese-ersättning och jag känner ändå att mitt CV är långt nu och jag har betalat nog ...

 
Kommentera inlägget här: