le och vinka

Jag kör på en ny taktik i sommar: le och vinka. Vi ska se hur den fungerar, det är skönt hittils men det känns inte hållbart... Det går i alla fall ut på att allt som händer oförberett och plötsligt är bara att tacka och ta emot - köra fullt ut, allt som stör mig vad gäller jobb och rutiner är bara att kasta bort dit pepparn växer, en finne i pannan skrattar man åt och tänker "vad gör väl det", och träning, kost osv är bara att köra i den mån och mängd man känner för. Vad tror ni ? Ha. Ja, det är ju inte riktigt mitt vanliga liv eftersom mina känslor har svårt att stängas inne, men jag ska verkligen försöka! Försöka att vara lite normal helt enkelt, ta allt med en nypa salt och inte grubbla över planering och hastiga beslut! 
Idag blev det en svart färg på naglarna, det är egentligen min favorit alla gånger! Filar alltid naglarna till fyrkanter också, många tror direkt att de kommer från salongen bara därför, men det är ju busenkelt och mycket snyggare!
 
Kommentera inlägget här: