en sista gång?

Idag bär det av till huvudstaden! Det ska bli väldigt roligt! Jag sa till mina vänner att man vet faktiskt inte när vi träffas på detta sätt nästa gång … Jag vet inte hur mycket jag kommer hem i framtiden och de kanske också flyttar runt. Kanske får någon barn (ta i trä inte jag). Man börjar ändå komma upp sig lite i ålder! Dessa år ska jag verkligen försöka njuta av att vuxenlivet inte riktigt riktigt har börjat på allvar, även om jag har tagit många steg. Jag har i alla fall ingen familj, huslån eller fastjobb – det är saker som håller en tillbaka ibland och jag gillar inte tanken på det!

Idag hoppas jag kunna fortsätta planera min affärsidé på planet och kanske boka in ett möte när jag ändå är i Stockholm. Tråkigt nog läggs bokskrivandet på hyllan när denna idé kom, men jag har en hel sommar att låta fingrar och tankar köra stenhårt!

(Det blev ingen grill hos Ella i Tisdags, därav inga bilder.)
Dagens post!

Kommentera inlägget här: