wild and crazy

Idag ska det grillas hos pappa efter jobbet. Markus åker iväg i helgen så jag har den fullspäckad med tjejdejter varje dag! Snart åker vi ju så man måste verkligen passa på. Just nu sitter jag och söker ett jobb på Cottage Hospital i Santa Barbara, som butiksbeträde! Jag vet inte riktigt vad de säljer ännu men vi bor ju så nära sjukhuset så det skulle passa perfekt! 12h/veckan är man lovad. Jag hoppas verkligen på det, kommer ju inte att åka hem över jul så det hade varit bra med lite pengar i bössan!
Ibland tycker jag att det är så tråkigt att jag "mognade" så fort.. Jag vill sitta och skratt-skämmas över bilder där tuttarna sticker ut och man står på ett bord (typ), eller var lite mer Wild and Crazy helt enkelt! Jag har alltid varit målinriktad istället, vilket har varit roligt och givit mig en annan typ av erfarenhet, men jag kan ändå tänka såhär ibland.  
 
Kommentera inlägget här: