vill ha kul

En liten paus från bloggen i helgen, men nu är jag tillbaks som vanligt!
Helgen har givit mycket tänkande, vin-sippande och fint väder. Det som jag har tänkt på mest är att jag har så svårt att låta mig själv släppa loss och bara ha "kul". Jag älskar att få känslan av att bli tillfredställd eller känna lycka och frid - men kul har jag svårt att ha tyvärr. Spelar jag in en film är jag tillfredställd och lycklig, sitter jag på ett roligt marknadsföringsmöte och presenterar en idé känner jag lycka och ro, målar jag en tavla eller skriver några rader känner jag ro, tar jag ett glas gott vin med vänner känner jag frid, men står jag på Gyllene Tider på Ullevi känner jag mest "det är nu du ska ha kul - kör!!" men då går det inte alltid. Ibland kan jag inte bara släppa loss när det liksom inte ger mig någonting. Hade det varit Beyoncé så hade jag i alla fall blivit inspirerad eller fått fram gamla minnen eller bara blivit allmänt peppad och glad! Det var jag tyvärr inte i Lördags, fast egentligen var de ganska så bra och i efterhand så hade jag roligt.
Min drivkraft är superbra ofta men ibland skulle jag önska att allting inte behövde vara så jädra allvarligt hela tiden!
Vin i solen hos Daniella innan Gyllene Tider:

Picnic i Näckrosdammen på Lördagen med fina killen:
 
Kommentera inlägget här: