ovärd sängtanke

Alltså vilken morgon! Jag stängde av klockan gång på gång på gång och tänkte ”strunt i frukost” ”strunt i att platta håret” ”strunt i att duscha” ”strunt i vad jag har på mig” osv osv. Nu sitter jag här med en liten blus som inte matchar byxorna, torrschampo och en köpt fralla. Det känns alltid så värt det i sängen men just nu vet jag faktiskt inte…
Igår var det 90 års kalas och jag kunde äntligen få lite rött vin, choklad och ost med kex. Jag har lyssnat på fransk musik i veckan och bara längtat efter den dag då jag kan bli lite kulturell med ett glas och ett kex! Nu kategoriserar jag men tanken på en mörk restaurang med ett stort glas rött iförd en klänning och röda läppar med Carla Bruni i bakgrunden – får mig att rysa! Det är livet. Teaterbaren i Santa Barbara som exempel, världens mysigaste!

Här sitter vi på Familjen i julas - visserligen inte iförd röda läppar och klänning - men oj vad mysigt vi hade! 
 
Kommentera inlägget här: