Nya Elsa Hosk?

Hehe nej skämt å sido! Jag träffade Hutch Axilrod ute på ett ställe som heter SOHO i Santa Barbara. Han berättade att han var fotograf och hade haft ett förhållande med Elsa Hosk länge men som var slut för många år sedan. Han hade varit i Sverige och hälsat på samtidigt som han tog flera coola bilder. Annars bodde han mest i Europa, Milano, Paris osv men är nu bosatt i SB. Hur som helst hade vi mycket att prata om och satt långt in på kvällen! Sedan gav jag honom ett visitkort och vi gick hem, jag vill ju inte ge mitt nummer till vilken "gubbe" som helst... Lite dumt egentligen eftersom mailadressen som stod på kortet är till mitt jobb i Sverige och därmed gör det svårt för mig att komma åt mailen enkelt.
Idag hittade jag mailet från honom, med rubriken "Hej Louise!" (på svenska)
 
Hi Louise, it was nice meeting you both the other night at Soho. I'm thinking we should get together for some more stimulating conversation and talk about doing a photo shoot. Let me know when you're available and you're up for meeting up. Give me a call or shoot me a text and let's plan  a rendezvous! Until soon stay creative and passionate, 
Hutch
 
Jag har inte svarat, frågan är varför! Han har ju massivs av kontakter och jag behöver dessutom nya headshots... Nu får vi hoppas att vi kan träffas när jag åker tillbaka!
Kolla in hans fina bilder på: http://www.hutchaxilrod.com/
 
Kommentera inlägget här: