movie time

Denna dag flyger verkligen iväg!
Jag har kommit fram till att min drivkraft har en viss kategori och sköld. Om min dröm och mitt mål är att bli skådespelerska, till exempel, så hade det ju varit bra att mingla på uteställen, kanske resa runt i LA och träffa ”the right people” – vara spontan, öppen kanske ibland behöva ha kort kjol på ett event för att få uppmärksamhet och kanske en roll.  Detta är givetvis inte bara något dåligt, det kan vara bra att vara lite ”smart i osmartheten” och inse vad folk vill ha och vad som har drivit många andra frammåt – men jag kan bara inte. Jag vill lära känna människor väl, inom branschen, som jag sedan kan få tips utav och gå den vägen. Jag vill inte behöva bli en köttbit på marknaden utan skulle helst av allt klara mig helt själv, med hjälp av pålitliga kontakter. Jag är inte säker på att det går idag, när det gäller just den här drömmen och just den här staden, men kanske gör jag ett försök om ett år eller två!

Idag, på tal om film, kommer det att komma ett brev till mig! Med en film som jag gjorde för tre år sedan! Jag är SÅ spänd på hur den kommer att vara och hur JAG spelar… Jag har tänkt och pratat om produktionen i över tre års tid, utan att ha sett 3 sekunder av slutresultatet – kul? JA! Här kommer lite bilder från inspelningen:

Jag som Emma

Vi hyrde en krog

Jag som Emma igen!
Kommentera inlägget här: