knep och normal

Sorry! Helgen har tagit hårt på krafterna...
En ny vecka har börjat och jag känner mig inte så laddad som jag vanligtvis gör. Idag behöver jag alla knep man kan ta till; god lunch, lyxigt kaffe, en liten mini-lunch nu vid 10 som får upp energin, lite luft vid kl. 12 och något kul att hitta på efter jobbet. Jag undrar vad det är som gör att jag har en otrolig drivkraft och förändra världen feeling vissa dagar - men vissa dagar bara innebär en trötthet och en ständig ångest som inte går att skaka av. Det är verkligen "lätt" att leva som "normal" och nöja sig med att gå till jobbet och laga middag en måndag, men en sån som mig behöver en paus ibland eftersom mina krav på en måndag, eller vilken dag som helst, är otroligt många och svåra att uppnå ... Idag ska jag vara "normal" helt enkelt. Skönt! 

 
Kommentera inlägget här: