good work

Upp och hoppa! Nu är det bara en vecka kvar att jobba sedan har jag bannemig jobbat hela sommaren! Så himla nöjd...
Jag hann inte blogga så mycket igår, vi tittade ju på filmen Som jag spelade in för 3 år sedan…. Jag var verkligen nervös, jag har aldrig sett mig själv spela en roll på svenska! Dessutom inte när jag var så ”ung” och oerfaren MEN jag tyckte att det var kul! Killen var lite skeptisk till mitt agerande (jag ska spela superblåst och blond) eftersom själva karaktären är väldigt oseriös och osäker, blir det svårt att få fram en seriös karaktär, såklart. Jag känner mig dock nöjd! Jag blev stolt över hur korkad jag såg ut och tycker faktiskt att jag bidrog till mycket humor i filmen… Att killen hade en annan åsikt som var lite mer skeptisk blev jag också ”glad över” för jag märkte hur oväntat bra jag var på att ta kritik! Jag försvarade mig lite och sa att du känner ju mig och tycker att det är konstigt att se mig så, dessutom är karaktären väldigt osäker i sig men efter den förklaringen kunde jag istället tänka – det var längesedan och jag är stolt över hur mycket jag ändå kunde få fram utan den minsta lektion i skådespel. Vissa tycker olika om hur man spelar, det viktigaste är att man bidrar till filmen och blir en del av den utan att sticka ut med att man är frånvarande och dålig eller inte håller sig till karaktär och handling. Nej, good work moi!
God morgon!
 
Kommentera inlägget här: