framtidsplan

Nu har min chef och jag haft ett långt möte. Inte om jobb - utan min framtid! Haha. Hon vill alltid hjälpa mig när jag är tankspridd eller nere... Nu har vi pratat igenom mitt liv och som alla andra tycker även hon att jag ska ta de sista terminerna innan en kandidat för att sedan fundera över en Hollywood karriär! Jag har ju både boende och kontakter så det känns dumt att inte pröva, men en kandidat bör jag verkligen ta innan! Då har jag "avslutat" en utbildning i alla fall och kan dessutom stanna i USA ett år på uppehållstillstånd. Gud så skönt att ha gjort en plan, nu kan jag fokusera på att träna, planera boende och peppa upp mig för LA, om jag inte lyckas att slå igenom är det ju bara att hoppa på studierna igen och ta min MBA! Vet ni vad? Livet är allt bra kul!

Lunch och frukost fixas kvällen innan! Snart ska jag äta en supergod lunch!
 
Kommentera inlägget här: