bevisa

Gjorde som mamma sa och satte på H&A podcasten, senaste avsnittet. De pratade om drivkraften som ibland kommer av att man vill visa andra vad man går för, andra som man tidigare haft det tufft med. Hallå? Jag är blond och smal (inte för att låta sådan men det är bara ren sanning) - hur många föraktade fiender får man inte då? Som tror att man inte ens är kapabel till att klä på sig kläderna själv? Det är oräkneliga. Därför kunde jag verkligen känna igen mig i just det argumentet, men också i hur Bra det faktiskt är att det har funnits en anledning till att komma lite längre än vissa andra och ha lite högre ambitioner. Det behöver ju inte vara något fel i att man triggas av en specifik sak! Jag känner mig ofta så ensam med min ångest så att lyssna på Hanna som berättade om sin ständiga ångest och hur man hela tiden försöker komma ur problem man har som egentligen inte finns ännu ...
Nu ska jag och killen handla och laga lax!
Kommentera inlägget här: