allt eller inget

Jag skulle önska att jag kunde kontrollera min drivkraft bättre. Att dela upp den i kategorier och välja att pausa en viss kategori då och då men följa upp vissa andra. Just nu är det allt eller inget; antingen föreläsningsplanerar jag, söker roller, planerar delmål, skriver på min bok, tränar, jobbar bra osv ELLER så är det slappa kläder och slänga sig på sängen när jag kommer hem. Ingen ork till mer än att äta och sova... Jag borde verkligen bli bättre på att dela upp! Just nu är jag i slapp zonen men försöker ta mig uppåt och tillbaka! Kroppen börjar dock säga emot, tröttsamt ... 
Nu ska jag söka en superduper bra roll i en Amerikansk film som ska spelas in i Februari ... Vem vet? Man kan ju alltid testa! Ett ansökningsbrev ska skrivas så nu kör vi! Skolan kan ju pausas för ett genombrott i USA! Hehe.

Filminspelning sommaren 2010:
 
Kommentera inlägget här: