vakna glad

Jag kan bli sa trott pa mig sjalv. Jag menar, mitt liv just nu ar verkligen fantastiskt. Anda vaknar jag upp olycklig och nere vare dag, jag ar alltid deppig pa automatik och sedan far jag jobba en stund med att intala mig sjalv motsatsen. Hur ar det ens mojligt att vakna upp olycklig nar man har en sa fin familj, varldens goaste pojkvan, snart flyttar in i en nyrenoverad 2a i Kalifornien, har ett supergivande och bra distansjobb (vet ej hur mycket annu dock - spannande) och ar helt frisk och kry! Jag ar ledig och kan ata nybakt brod manga dagar i veckan och nar jag inte gor det sa jobbar jag pa skolan med mamma... Pa sondag aker vi till solen och fortsatter liven som student, det ar ju en helt underbar tid i livet egentligen. Full av vanner, drinkar, frihet, framtid och skolbocker - inga barn, hus eller problem som haller oss pa en plats. Jag borde vara overlycklig varje morgon!
 


 
Kommentera inlägget här: