Problemen

Gud vad segstartad jag kanner mig! Skolan har dragit igang men jag har liksom inte dragit igang mig sjalv ... Jag laser nastan bara siffer-amnen den har terminen och darfor ar motivationen lite mindre an tidigare, men matte tycker jag egentligen ar ganska roligt. Nar jag forsokte mig pa matte sist, pa Arizona State, hamnade jag i helt fel klass dar nivan var alldeles for hog och tempot likasa. Darfor tappade jag hoppet lite och valde att pausa med matten. Jag laste inte ens matte C pa gymnasiet vilket innebar att det var 4-5 ar sedan jag raknade MEN nu har jag kommit i en superbra klass som verkligen ar pa en lagom utmanande niva, det kanns superbra. Jag ar ju trots allt en problemlosare, och vad ar mer passande da an matte? 
 
Har sitter jag och pluggar ikvall! Mysigt vardagsrum tycker jag allt! 
 
Kommentera inlägget här: