Ond cirkel

Jag tror att något är fel med mig, eller varför sover jag så in i bänken länge? Idag sov jag 12.5 h och fick ändå tvinga mig upp, och så är det nästan varje dag. Det är väl en ond cirkel. Ska bli skönt att komma tillbaka och kunna vakna tidigt med solen!
Imorgon väntar fortsättningen på ett mycket viktigt möte, jag har väldigt svårt att slappna av därför. Det kommer att betyda väldigt mycket om jag kan få som jag vill och blir väldigt kaotiskt om jag inte får som jag vill... Därför blir det också så roligt att jobba, det är fantastiskt hur man kan nå framgång till företaget men också hur många möjligheter det öppnar för livet. Man får massvis av erfarenhet men också lite mynt i fickan till att ta sig fram. Tyvärr har jag inte hunnit sätta mig med föreläsningsmaterialet, och snart ska jag upp! Min önskan är att kunna söka ett stipendium på skolan med det projektet, någonting vore ju kul att få mer än otroligt mycket erfarenhet, lycka och en uppfylld dröm - eller räcker det kanske? .. ;) 
 
Snart står vi här igen, och vinkar av lilla Sverige. Jag och min andra halva. 
Kommentera inlägget här: