Mysiga dagar

Underbara dagar hos killen med promenader runt sjon, film efter film och svensson-sondag med tacos och godis! Vi ar bada lediga idag och njuter bara av Sverige och gott sallskap. Det finns inget battre satt att borja dagen med an att ta en lang promenad!
 
Imorgon ska jag borja planera Onsdagens viktiga jobbmote och slipa pa min PP som ska hallas i USA till varen. Det ar en hel del som ska goras innan skolan satter igang! Skont att vakna och jobba framfor Efter Tio ...
 
I Lordags var jag hemma hos min fina Mikaela som hade fixat sa himla fint! Underbar mat och dessert! Vi hade lika mysigt som alltid och pratade med varsitt vinglas in pa natten. Alltid en 10-poangare. Till huvudratt fick jag flaskfile med stekt lok, bacon och smalt mozarella och efter det serverades skumtomtefudge! MUMMA
 
 
Kommentera inlägget här: