jag undrar

Hej på er!
 
Det har varit ganska regnit och tråkigt väder här nu tyvärr, dagarna innan vi kom var otroligt varma och soliga men tyvärr hann de försvinna. Därför har det blivit en hel del netflix och myskläder... Ikväll är det filmfestival här i SB och det betyder inte bara massor av bra film, det betyder kändisar, hihi! Gud, jag kan inte förstå att jag inte har en enda teaterklass nästa termin. Det skulle faktsikt vara roligt att gå på audition när vi åker till LA i Mars, får se om det är någonting då... Nu när det är filmfestival och man läser i Sofies Mode hur bra det går för alla kämpar undrar jag alltid vad jag hade varit om jag inte slutat för 2 år sedan (med det seriösa sökandet och ambitionen). Kanske hade jag studerat på Stella Adler i LA och gått på massor av auditions i H-wood eller gått ett år till på Calle Flygare och sökt Scenskolan? Vem vet. Ibland undrar jag, och det var tyvärr det jag aldrig ville - att undra. Fast det handlar inte bara om att inte undra över om jag hade kommit längre i teatervärlden, hade jag fortsatt med det hade jag alltid undrat om jag kunde starta egen reklambyrå och tjäna massor av pengar. Ibland måste man kanske undra lite? Fantisera om att jag hade lyckats komma ännu längre men ändå inse att valet var det rätta? Man kan ju tyvärr inte göra allt. Samtidigt i alla fall.
 
Utsikten från hotellet i LA. Jag älskar flygplan. Det är frihet för mig
 
Kommentera inlägget här: