Changes

Hej! 
Här sitter jag i köket med jazzmusik i högtalarna och gryta på spisen! Har precis fastställt ett nytt jobbförslag som jag mailade iväg nyss, håller tummarna... 
Igår en riktigt lyckad kväll. Middag med alla trevliga tjejer och en rolig utgång med dans. Ikväll blir det därför ganska lugnt hemma hos Mikaela men säkerligen lika superdupermysigt som alltid.  
 
Börjar trivas här hemma nu (tyvärr) jag var lite nere i början av allt men nu börjar jag komma in in allt igen, vilket är dumt eftersom vi åker om 1v. Jag tror faktiskt att det tar lång tid för mig att vänja mig vid snabba förändringar, vilket är lustigt eftersom jag har flängt mycket i mitt liv, egentligen tycker jag att det är ganska jobbigt med förändr ing i stor omfattning, snabbt. Fast, det är jag nog inte ensam om.... 
 
 
Kommentera inlägget här: