you never know

Försov mig inte idag; Check! 
Har haft en bra dag hittils, med matteprov som gick fint och en god lunch med min pärla. Ikväll tvingar vi oss att vara hemma för imorgon är det pilates och födelsedagsfirande (=inget plugg) därav lusläser vi idag. Solen skiner och jag befinner min i Kalifornien ... Hur underbart är inte detta egentligen! Synd att alla fina där hemma inte bor runt hörnet... Jag blir allt lite fylld av hemlängtan när jag tittar på Ullared på Kanal 5 play (inte dit, utan Svensk sommar). Jag och killen var på Ullared en gång och handlade schampoo, kaffefilter osv ... Grejen med att hålla på så är att; det passar inte mig eller mitt liv! 1. Man vet aldrig var jag/vi bor om ett par månader 2. Jag tröttnar kanske på det shampoot eller den ansiktskrämen! Varför lägga så mycket pengar på saker man egentligen inte behöver, jag menar när man väl behöver tandkräm kan man väl lika gärna köpa en på ICA? Istället för att åka långt och köpa 20 så vissa kanske blir gamla, du tappar bort vissa eller så tröttnar man bara helt enkelt. Nej, Ullared är inget för mig ... 
 
Nu ska vi dricka en god kopp kaffe och njuta av liven!
 
Kommentera inlägget här: