Rätt sida - Manager och lecture

Det blev en supermysig kväll igår med allt från barnfilm, till tragedi och fantasy! Ibland vill vi bara prata och dricka vin utan en film som stör, men ibland är det supermysigt att ta sig genom film efter film med gott att äta och ett par flaskor på bordet...
Idag har jag vaknat med energi, på rätt sida så att säga. Solen lyser starkt, det är fredag och jag känner mig laddad till att sätta igång mitt liv igen, på riktigt. På dagens schema står; maila min föreläsningskontakt och spika datum för att föreläsa för elever om vikten att drömma och hur man gör för att nå målen men också när motgångarna kommer, jag ska boka ett möte med en manager i LA den helgen vi är där och ska på SHM (8-10/3) samt plugga bort en hel del skola så att jag kan slappna av ikväll när det är födelsedagsfirande! (Jag ska bli väldigt mycket bättre på att skriva här också, lovar!)

Kommentera inlägget här: