PUH

VIlken dag! Upp klockan 05.45 för att förbereda inför Redovisningstenta med 100 frågor ... Efter det gick vi på gymmet för att resa bort alla siffror för att kunna plugga mer här hemma... Som "tur" är fick vi ett litet break när vår landlord skulle fixa vår diskmaskin så vi lunchade runt hörnet på ett supermysigt ställe med sjungade rastafaris och megastora sallader - perfekt! 
Jag fick på mig en välförtjänt ansiktsmask från Elisabeth Arden (SÅ BRA) och lite aloe vera på fötterna, fit for fight ... Nu har både matte och computer systems pluggats bort och jag ska slänga mig i sängen ...
Många har säkert sätt att jag skrev till Mindy efter att hon hittade mig på Instagram (Montazamis andra halva) och ville planera en förfest inför SHM i LA nästa helg. Fick dock inget svar, men jag tycker att det är så kul att slänga iväg såna förslag ibland, vad har man att förlora? Nada. Man har ju mer att vinna i alla fall och så ska livet levas! 
 
Midterm, träning, mini spa, bort med fransar - andas in i solen, känna lugn. 
Kommentera inlägget här: