Jag ska lära honom allt!

Jag kom och tänka på hur underbart det är att min lillebror ska hit och plugga till hösten ... Tänk att ha sin pojkvän och lillebror i Kalifornien när man pluggar och lever livet! Jag ska verkligen vara lycklig över det. Tänk alla dem som inte har en lillebror utan lever som ensambarn... Känslan till ditt syskon är ju så otroligt speciell och underbar, speciellt om man har varit med om skilsmässa. Bandet blir starkt och likheterna värdefulla. Jag, Anton och Markus kommer få det superduper bra här, det är jag HELT säker på! Jag vet själv hur det var när jag flyttade till Arizona och morbror Claes, det var väldigt skönt att ha någon man kände, en del av familjen. Nu har Anton sin galna syster att komma till när han än behöver, och jag ska visa honom allt....
 
Kommentera inlägget här: