fashion?

Ibland säger jag att jag inte alls är modeintresserad, men egentligen är jag nog det. Jag kanske bara inte vet om det, jag menar jag kan typ inga high fashion designers (nästan) och går inte på modeshower eller pluggar till någonting inom mode. Jag bara klär mig i det jag gillar, men jag har kommit fram till att det jag gillar är nog faktiskt oftast det som är lite inne, fast med min egen twist! Egenligen är ingenting fint som inte sitter fint, alltså en vit tröja och svart jeans kan vara superfint och det sitter bra ... Hur som helst fick jag roa mig lite inom modell, kläder och designer världen idag med nya VOUGE. Kanske var det också för att det är ett repotage om min favorit, Beyonce. 
Nu har vi pluggat accounting i 5 timmar och unnar oss lite vin i soffan. Det är verkligen roligt att lära sig bokföring, annars blir det svårt att ha eget företag eller investera eller marknadsföra - jag diggar hur man håller koll och stoppar siffror i fack! Vår accounting lärare säger alltid "when you become managers" vilket jag tycker är så peppande, det är inte alla lärare som peppar så mycket, vissa är mer "you are just stupid teenagers" vilket jag oftast blir otroligt upprörd över! Bara för att vissa amerikaner inte vet hur man ska bete sig eller aldrig har haft ett jobb ... Jag gillar lärare som tror på eleverna, då blir det mycket roligare att lära sig!
Köpte även en parfym idag, eller det var en present från min gulliga älskling... Calvin Klein.
Kommentera inlägget här: