Denna dagen, ett liv

Alla hjärtans dag, det vet ju ni som känner mig att jag bara älskar. Jag tycker att det är så fint att det finns en dag så inte är följd av en religion, innebär måsten för det ena och det andra i mat och aktiviteter - du gör bara precis du vill, med den/dem du älskar. Man visar extra uppskattning utan att någon fyller år, man firar en årsdag osv. Det blir precis vad man gör det till och förväntningarna spökar inte. 
Det kan vara svårt att säga att ´jag har världens finaste pojkvän´ för alla tycker ju olika, även om jag tycker det. Fast, en kille som vet hur man uppvaktar och alltid köper presenter jag önskar mig mest av allt utan att ha sagt det till honom, - borde ju ändå klassas som en diamant? Det tycker jag!
Idag har vi tränat och gått på stan i solen, nu väntar maten i ugnen och vinflaskorna står uppradade i köket, ikväll blir en bra kväll, med mig och min andra halva!
Dagens presenter, inredning, kläder, spel och Whisky! Kan inte bli bättre.
Kram på alla! 

 
Kommentera inlägget här: