biofilm

Det är så typisk... Bara för att jag bor i USA och inte pluggar teater längre, så kommer mailet; huvudroll i Svensk biofilm, du är kallad klockan 11 osv osv ... ÅH! Det är så man blir ledsen alltså, det är verkligen inte första gången det händer, att jag har ställt in mig på att byta riktning och får ett mail som vill dra mig tillbaka. Det var inte mer än 4 månader sedan här i SB som jag gick hem från skolan med gråten i halsen och tårarna rinnande under solglasögonen efter att ha stått och tittat en stund på teaterbyggnaden, så kommer en producent fram till mig och säger "håller du på med acting?" jag svarar "inte just nu" då ler han och säger "men man kan se att du är född till det, vad säger du om att provspela till en film här i SB till helgen?" han fick min mail men tyvärr hörde jag aldrig någonting mer ... Kanske gav jag fel eller så glömde han bort mig, hur som helst är det små saker som hela tiden händer för att göra mig osäker. 
Kommentera inlägget här: