Älskade famn

Accounting, lite annorlunda än teaterlektion. Roligt, bra att kunna, intressant och givande - men är det jag? Gick jag från ambitiös, framgångsik, drömmande, levande skådespelartjej till ... Revisor? Torr revisor? Shit pommes vilken vändning... Nu ska jag ju inte bli revisor, utan egen företagare men jag funderar ändå på att hitta en manager i LA ... Bara för att inte behöva undra ... 
Det känns som att jag har svårt att komma igång denna termin, jag skriver inte här, har inte pluggenergin som man ska ha, jobbar inte lika mycket som förra terminen och shoppar ingenting (bra dock). Jag har inte heller börjat föreläsa, jag har inte orkat helt enkelt. Kanske beror allt detta på att min mamma nyss fångade en fallande sten i sina armar, och nu vill jag bara ligga där en stund, pausa lite från allt jobbigt. Konstigt nog får jag saker gjort även om jag inte känner energin, jag har fått gjort allt jag ska göra i skolan, och det går bra! 
Vi får väl se när jag vill lämna mammas famn, känns som att något är på gång inom mig, som att jag snart reser mig - starkare än någonsin! 
Jag, i solen, dagdrömmer på campus.
 
 
Kommentera inlägget här: