slut på slappet

Idag börjar det igen, mitt oslappa liv! Jag har längtat efter att komma upp i ordentlig tid och sätta tänderna i saker, inte bara min business utan bloggen och andra projekt. På tal om min business så måste jag med kramp i hjärtat säga att jag antagligen inte kan fortsätta ... Muntliga avtal och patenter ställer till det, mitt allra största tips till alla entreprenörer är att vara riktigt försiktig när du väljer partner. Det går ofta inte att bestämma efter ett möte - det krävs mycket eftertanke med frågor som man kanske inte vet finns. Just nu sitter jag med en ny produkt, men helt ärligt så trodde jag mer på den andra, jag älskade verkligen den produkten. Jag kan säga att det var inom tränings industrin, vilket säkert förvånar många att jag satte tänderna i, men det är faktiskt en industri som växer - och det gillar jag!
Kommentera inlägget här: