paket

Idag köpte jag en flaska rött istället för att gå till gymmet - julklappsinhandlingen tog längre tid än jag trodde och tog på krafterna! Upp och ner för huvudgatan, men nu har vi allt! Känner oss så nöjda, jag och Anton, vi riktigt längtar efter att få ge våra klappar! Jag har inte slagit in alla, men ganska många. Imorgon ska jag ta tag i lite tvätt och städning, kanske även ta lite luft och en lång promenad. Jag är fortfarande lite skärrad efter vårt bilrån som vi hade igår, det känns så personligt - även om det inte är det .. De fick inte tag på så mycket och inget är trasigt. Vi låser ändå båda låsen och kedjan, för att vara på den säkra sidan. Vår lägenhet ligger på ett mycket flott ställe med fina villor runt om, vilket lockar många. Lite läskigt faktiskt!
Kommentera inlägget här: