mot nästa mål

Skolan är över. Nu sitter jag med en frukost och planerar dagens möte. Slutproven kan ha gått hur som helst, det känns varken bra eller dåligt. Jag vet inte vad som har hänt denna termin men jag känner inte att jag har kommit igång, jag känner mig inte helt utmattad nu när det är över - utan mer som att jag blir avbruten... Jag hoppas att mina betyg räcker till, resultaten kommer nästa vecka. NU är det äntligen dags att sätta tänerna i vårt bolag, The Toning Tee, (jag vet att jag har sagt det hundra gånger - men i eftermiddag ska patenten vara klar så jag kan inte säga vad det är ännu). Många kanske undrar hur jag och min partner kan ha råd med en patent, de kostar 12.000 dollar. Det är nämnligen så i våran entreprenörs tävlig och grupp; att man får en gratis advokat, vår advokat kan sedan ge oss en patent som gör att ingen kan sno vår idé på 12 månader (vi har alltså 12 månader på oss att skaffa fram pengar. Efter 12 månader har vi fått godkänt att vi kan få ett utilty patent - vilket är STORT. Får vi det kommer vårt bolag att vara värt ruskigt mycket pengar ... Då är det nämligen ingen som kan göra samma produkt med samma fuktion ... 
Nu ska jag göra en lång lista inför mötet idag, sedan ska jag till gymmet! Skönt med jullov!
Jag har gjort  om lite hemma igen ... Ni får några smakprov nu men jag ska ta fler foton senare:
 
Kommentera inlägget här: