julpynt

Jag vet inte varför jag inte har bloggat. Superkonstigt att inte ha mer kontakt med er! Det är så mycket som händer här nu, jag skulle vilja att alla kunde vara här och bara se och höra vardagen (förrutom det jag kan skriva här). Anyways, helgen spenderades i Phoenix med morbror och moster! Jag blir alltid så motiverad och glad av att vara där; mycket pep-talk, goda middagar, drinkar och drama som familjen hjälps åt att lösa ... Bilresan hem var superlång men vår lilla bil körde på, Markus körde hela vägen hem. Om tre veckor åker jag och bror tillbaka för att fira jul och nyår med mamma och Benke, morbror och moster. Ni som har instagram kan kika på några bilder från helgen; slouisedahlin, är mitt namn där.
NU är det studeranade inför slutprov kombinerat med vår Business. Det är så jäkla svår att fokusera på skolan för vårat bolag går verkligen frammåt med stormsteg; patenten ligger och pyr och investerare står på kö .... MEN jag ska verkligen försöka fokusera 100 % på skolan denna vecka för på tisdag är det SLUT med skolan. Jag tänkte inte julpynta och städa innan slutproven var klara, men idag tog jag mig tid till det, man blir ju trots allt så mycket gladare! Nu sitter vår lilla familj med varsin dator vid köksbordet, glögg, Absolute Christmas sjungande och pepparkakor frasar mellan tänderna.
Allt jylpynt har jag gjort själv eller hittat i naturen - helt gratis !   
Kommentera inlägget här: