julklar

Jag hade tänkt att vänta med bloggandet tills jag har tid att lägga in lite bilder, men det kanske är roligare med några ord än inga alls? Jag hoppas att allas jul har varit bra! Min var som vanligt på resande fot och lite oväntad - men mycket mysig! Jag älskar att fira jul i strålande sol med mimosas istället för en äcklig julmust i kylan .. Vi är nu samlade i Phoenix hemma hos morbror och har klarat av julens alla punkter för att nu ta tag i mammas födelsedag som firas imorgon 26. Jag försöker att vara ganska harmonisk för tillfället och lyssna på de långa och djupa samtalen istället för att delta - lite passiv helt enkelt. Ibland är det skönt att inte vara den som pratar mest, det är mysigt att bara slurka på sitt vin och titta på sin fina familj. Många punker i livet ligger på is just nu och det är skönt att bara andas och titta på livet från en annan vinkel, innan man ska in i smeten igen och köra 120%. Imorgon tänkte jag ta min lilla vovve på en promenad innan allt sätter igång, det ska bli så mysigt! Hörs snart. 
Här är en fin bild på min och min fina från förra julen;
Kommentera inlägget här: