ensam i matchen

Hej!
Jag har precis gjort något väldigt jobbigt men nödvändigt. Jag har brutit med min affärskompanjon och riskerar därmed hela bolaget, det känns lite konstigt - men jag var tvungen. Vi kunde inte jobba ihop, jag blev rädd för många av åsikterna och tankarna som visade sig, målen vi hade var helt olika och vägen dit såg väldigt olik ut. Jag kommer antagligen att köpa ut honom eller ge honom en procent i företaget, det skulle kännas alldeles för tomt att släppa, förhoppningsvis kan vi komma överens. Jag hade precis ett samtal med min morbror och framtida investerare som säger att jag borde köra, för att produkten är så bra. Jag vet att jag säger det 1000 gånger men patenten är inte klar så jag kan inte avslöja mer ... 
Idag åkte jag och Anton ner på stan för att äta en god middag och mysa i julbelysningen. Det är alltid mysigt att gå på stan! 
Kommentera inlägget här: