en värdefull dag

Idag har vi tagit vara på dagen allt vad vi kan! Imorgon bitti åker Markus hem i 3-4 veckor och det känns tugnt ... Dock ska vi göra mycket roliga saker så jag hoppas att tiden går ganska så fort. Vi passade på att handla lite julklappar medans det fortfarande finns några kronor på kontot, det är alltid så mysigt att göra det tycker jag. När jag var liten minns jag att vi brukade åka till Alingsås hela familjen; och mysa runt i snön med påsar i händerna. Här blir det ju tyvärr inte riktigt samma känsla, men nog är de bra på att pynta i alla fall! Veckan som kommer är ganska lugn men med många möten, vi måste passa på att jobba medans skolan har tagit paus! I övrigt hoppas jag att skriva och måla mycket, idag skapade jag nya tavlor till vardagsrummet - pics kommer imorgon! 
Kommentera inlägget här: