Vad är problemet?

Vaknade till strålande sol och värme bredvid en underbar kille som klappade mig på kinden, vi snörade på oss joggingskorna och gick en PW längs med svalkande hav och nyvaket Santa Barbara. Efter en svettig promenad blev det äggfrukost med färskpressad juice, färsk mango och youghurt under parasollet på uteplatsen.
Vad var fel?
Mitt huvud var fortfarande en deg! Natten hade verkligen inte gjort någon förbättring gällande plugg-geggamojjan... Tanken på att packa sakerna och gå till biblioteket
(vilket jag alltid gör på onsdagar 12-16 då min enda lektionär 16-17) var hemsk. Jag ville gå till stan och byta kuddarna till sängen, sola, dansa och njuta! ... 
Dagen blev en kombo - jag bytte kuddarna, solade lite i 30 graders värme men sen var det bannemej dags för juridikboken att öppnas igen.... Ni kanske också undrar varför det är det enda jag lägger tid på av alla ämnen? Som tur är har jag flyt i det andra just nu och juridiken är det enda som kräver lite extra hjärngympa.
 
Nu ska jag få lite sömn innan "fredag" imorgon! Skönt med helg igen.
 
God morgon Santa Barbara...
 
Kommentera inlägget här: