Utifrån nätet

Gud vad trött man blir av att vara student. Jag gör inget annat än att läsa läsa och läsa. Börjar blanda ihop alla ämnen och prov lite smått eftersom jag har midterms i alla ämnen denna vecka, fy! Det är ändå väldigt skönt att kunna gå upp lite senare vissa dagar, ta långa promenader och äta goda frukostar med två koppar kaffe - det gör man ju inte om man jobbar. Det är så lustigt att se på den mönstrade vardagen från utsidan, nu är jag ju inte en av dem som går till jobbet 8-17 varje dag, äter lite middag och sover - nu har jag chansen att se allting utifrån innan man fångas in i nätet och tiden börjar gå riktigt fort.. Det måste vara svårt att få tiden att gå långsamt när dagarna är så lika? 
 
Idag gjorde vi räkmackor till frukost, ser lite shabbiga ut på bilden men oj vad gott och mysigt det var! Blundade och fantiserade om att vara på landet i Lyse och låta morgonsolen steka på vinterkinderna, med lukt av hav och kaffe - dock luktade det inte lika friskt och värmen var alldeles för varm för att vara sommar i Sverige... Fast, jag ska verkligen inte klaga... Havet är bara en promenad iväg... 
 
Älskar att ha en tidning i pappersformat igen. 

 
 
Kommentera inlägget här: