Tja, kanske det?

GUD  det tar forsjutton 30 min att bara kolla av alla mina 100 olika mailkonton ... Skulle ha pluggat lite juridik under rasten men det han jag inte med! Mail efter mail efter mail skulle ivag... 
Under helgen berattade min auntie att hon hade ett nytt forslag gallande min framtida karriar (som just nu ser ut nagonting mellan egen PR firma med filmjobb tatt inpa det...) - hon tyckte att jag skulle bli en av de argumenterande nyhetsreportrarna som alltsa sitter och argumenterar politik och varldsproblem efter nyheterna ihop med en partner. Hennes argument var att jag skulle kunna fa in min teater, mitt politiska intresse och lite lite marknadsforing gallande marknadsfragorna i varlden - varfor inte? Det vore kul! Jag kan verkligen tanka mig att lasa lite mer politik och global reaserch. 
 
Vi far val se... Gud jag ar verkligen expert pa att gora mig sjalv utmattad... 
 
 
 
 
 
 
Hej sa lange!
Kommentera inlägget här: