SNART

Åh jag vill bara att den här långa juridiklektionen ska vara över... Jag tycker att läraren är lite för hysterisk för min smak, skriker åsikter åt höger och vänster som vi måste upprepa, politiska åsikter. Det känns bara fel att man inte får tycka vad man vill gällande politik - i ett klassrum... Snart är det dags för dagen sista lektion - teater! Jag längtar verkligen efter att få rensa hjärnan lite och bli sådär himla lycklig som man blir när man agerar och analyserar...
 
Snart snart snart åker vi mot LA och MTV! För att sedan besöka min gamla hemort Phoenix! Jag är lite nervös över vad morbror ska säga över att min engelska har blivit så mycket sämre efter att ha bott med svenskar och bara umgås med svenskar denna vistelse i USA... Känner mig verkligen inte som på samma nivå som sist... 
 
Packning .... 
 
 


Kommentera inlägget här: