i hit och i dit...

ANDAS UT! 3 midterms ar avklarade och nu vantar 2 lektioner till innan helg! Jag passade pa att jobba lite, skulle verkligen vilja jobba mer eftersom det ger en san himla boost till vad jag pluggar men jag har mina tider och far halla mig till dem. Idag hade jag tankt kopa en telefon, blir helt jakla galen utan en! Jag vet att 5:an har kommit ut (behover jag skriva vilket marke? hah) men det blir nog anda att spara pengar och kopa en 4:a. Sa himla stor nytta har inte jag av skillnaden! Skulle ju vilka kopa en vanlig telefon egentligen for att spara annu mer pengar; men att inte ha musik, internet, bloggen, facebook och google skulle ju betyda att jag maste kopa en ipod och ipad att bara med mig med min vanliga telefon, det verkar ju inte vettigt? Iphone far det bli, aven om jag ar student!
 
Nu ska jag halla ut i 5h till, sedan ar det helg och torsdagsdrink! 
Cheers!
 
Kommentera inlägget här: