Heja Europa

Tro det eller ej men dagen spenderades inne i Biblioteket hela dagen på grund av REGN?! Mysigt med fika, plugg och lite duggande tycker jag... Jag hade gjort det amerikanska och tagit med hemmagjorda dubbelmackor i sandwitch-zipbags, haha. Jag är faktiskt väldigt stolt över att vara från Europa, alla här vet så lite om andra länder. Jag pratade med en kille om att resa och han berättade att han vart i 4 andra delstäder och nämnde dem. När jag nickade sa han "you know what they are?" (han nämnde Florida, Arizona, South Carolina bla) "Yes, we study about other countries than our own" (det hade dock inte tagit mer än en månad att bli klar med lilla Sverige, men ändå) .... Han hade aldrig vart utanför USA. Jag rekommenderade honom att åka till mångkulturella Europa! 
 
Study-buddies på bibblan
 


Kommentera inlägget här: