Fredag mitt i veckan

Hjärnan är verkligen en stor geggamojja vid detta laget. Man blir så trött av juridik! Men OJ vad roligt det är... Haha. Jurist kanske? Nej usch, jag har nog med alternativ redan... Imorgon har jag lång sovmorgon så jag och killen bestämde oss för att laga tacos mellan pluggandet för att få lite fredagskänsla mitt i veckan, så himla gott. Börjar känna mig hemma här i vårt lilla rum, men igår fick jag för första gången riktig hemlängtan. Efter min familj, staden, hösten, vänner, varma kramar av föräldrar, min arbetplats och roliga kollegor, min tokiga lillebror som envisas med sin grymma musik och sist men inte minst, vår lilla etta i Olskroken. Ingen fara med lite hemlängtan, det vore väl nästan konstigt om jag inte hade det men lite panik kan man få när man inser hur långt man är från hemma. Även om det många gånger är väldigt skönt, att verkligen stå på sina egna ben i möjligheternas land. Vi hade auditionövning på acting idag, blev så jäla taggad på att göra lite auditions! Teater får mig bannemig alltid på bra humör...
 
Här sitter vi nu och pluggar tills ögorna blöder...
Mysbyxorna är på!
 


Kommentera inlägget här: