Always something

Lite torrt på inlägg det senaste! Det har vart mycket att stå i och lite tid för detta... När man är student så finns det bannmej alltid någonting man borde göra! Du kan alltd läsa något, forska lite eller skriva rent uppsatsen tills det inte finns ett fel! Tyvärr har jag ju väckt min andra hjärnhalva till liv igen, med teaterklassen, så nu finns det inte mycket tid över för något. Acting innebär inte bara att gå till lektionerna och skriva uppsatserna - det innebär att du networkar på frididen, gör hemsida, tar massor av kort flera gånger i veckan, mailar, stretchar, tränar, övar in monologer, håller koll på auditions, läser manus och utmanar psyket med nya händelser ...
Jag gör givetvis inte allt detta eftersom jag är alldeles för inriktad på min marknadsföring
och vill att den ska gå bra, men lite gör jag allt!
Det jag hinner helt enkelt. 
 
Nu är det dags att sätta näsan i juridikboken igen, det är det sista jag gör innan jag somnar och det första jag gör när jag klivit upp - suck.
 
 
Man får försöka vara glad ändå, det är en charmig del av livet att vara student - som man alltid kommer att minnas och se tillbaka till. Speciellt i Santa Barbara...
 
Kommentera inlägget här: