Eviga packande

Jag vet att man inte får ha mer än 20 kg i väskan när man flyttar över atlanten, och mina kläder ligger just nu i 8 svarta sopsäckar - men ändå ligger ljusen och brickorna högt på listan! Det är faktiskt inte bara att packa med sig alla kläder man har och sedan lämna landet, det är minst lika viktigt att få med sig luktljusen, ramarna och skönhetsprodkuterna man älskar.

En mycket konstig dag har det vart, då vi packade ihop vårt liv i små kartonger medans barnen lekte på som vanligt utanför fönstret. Det är så svårt att få in i huvudet att vi snart bor i världens paradis, det är både långt och mycket att fixa tills dess.

Nu har vi anlänt till min kära mor, som för närvarande befinner sig i stora landet hon själv, så lägenheten behövde ses om och tas om hand under tiden! Jag kan verkligen understryka de orden då min bror har haft någon slags ungkarlslya här... Skönt att städa upp, öppna en flaska vin, koka lite korv och avnjuta en stor skål godis framför James bond. Jag är helt slut!
 
 
Nerpackning i lilla lägenheten...
Vad möts vi av?
 
 
Efter en liten upprensning...
 
 
Albin:

Blev lite nyfiken nu :) Varför ska du flytta till "över atlanten"?

Svar: Forstätta studera i USA, marknadsföring :-)
Louise Dahlin

Kommentera inlägget här: