Storstad?

Jag och sambon pratade lite om framtiden igår. Jag ser verkligen oss framför mig, i en storstad, vårat eget företag (om han fortfarande är sugen - ha ha) sol, värme, take away coffe, kavaj och en liten vovve. MEN är vi verkligen storstadsfolk?? Tycker jag verkligen om att BO i en storstad? Jag älskar att resa och vistas i stora städer, men en dag i Stockholm gör mig allt lite yr... Vi är ju trots allt uppvuxna på "landet" (i en liten stad) med tillgång till skog, djur och sjöar - vilket vi gillar att ha tillgång till...Eller så reser vi hem till Sverige när vi saknar dagg, stubbar och iskalla sjöar! Kanske är det ett bättre alternativ... ! Storstadens tempo vänjer man sig nog vid snabbt, dessutom älskar jag människor som har ett högt tempo och blicken uppåt!
 
 
Kommentera inlägget här: