Långa nätter

Det märks att sommaren är här. Kladdkakor, rosé och jeansjacka har gjort hela min vecka. Tänk att dagarna känns så sjukt mycket längre bara för att det är ljusare ute. Jag känner ingen sorg över att jag inte ska ha semester i sommar, hela veckan som gått har vart fullt av aktiviteter sent på kvällarna ändå. . .
Jag har nog inte förstått hur kort tid det faktiskt är kvar tills jag och killen lämnar landet för ett bra tag. Det går liksom inte att få in men folk i min omgivning är uppstressade och avundsjuka.
Jag tror inte att jag kommer att förstå vad som ska hända innan vi sitter på planet. Jag längtar verkligen efter flygresan, jag älskar att flyga! Det är en sån frihetskänsla. Bara att kolla på flygplan kan göra mig lycklig. Tänk så många människor som ska förändra sina liv, uppleva ett nytt land, träffa någon de tycker om eller göra en riktigt bra affär.

Kommentera inlägget här: