Fix

Jag kan verkligen glömma hur det är att vara ledig på riktigt ibland. Inte för att jag är ledig idag utan sjukanmäld på grund av den plötsliga migränattacken. Nu när det lugnat sig tack vare alla tabletter märker jag hur dålig jag är på att veta vad man gör när man är ledig på en vardag. På helger finns alltid så mycket planer och måsten men vardagen består ju alltid av jobb - förrutom idag. Ska man städa? Träna? Som tur är har jag en mycket mysig tjejkväll framför mig hemma hos Ella. Vi ska tacka av en Maja som också är på resande fot! Det har verkligen vart mycket fläng på oss det senaste...
Nu sitter jag och väntar på att kycklingen ska tinas så att jag kan göra min goda hemmagjorda ceasar. Efter det blir det kanske att klippa av klorna jag odlat till naglar och varför inte läsa modeblaskan jag aldrig hinner mer än att öppna...

Jag hoppas på att få med min sambon upp till Lysekil snart. Lugnet där är någonting helt speciellt och jag kan längta efter det enormt mycket nu när dagarna vart hårda och långa under en period.

Foto: Njuter...
Kommentera inlägget här: