Titel?

Vilken dag! Så lustigt, att jag knappt hade några måsten men ändå fick gjort så himla mycket - utan de bästa förutsättningarna! En god frukost i min ensamhet med nybyggt kaffe, en smakrik buffé och en mysig kimmono! Efter det en promenad som snabbt blev en intensiv springtur, storkok ab lasange och många små punkter på "att göra inför USA listan" känns så skönt att bara ligga med halvöppna ögon i soffan och mysa. Försöker tänka ut framtidens karriär, hur ska jag få in allt jag vill göra och bli? Kan man bli en föreläsande, PR firma VD som skådespelar? Hm... Jag vill verkligen tala om för folk hur livet kan se ut för många, om man vill, jag vill inspirera och motivera. Min PR byrå måste också vara med, men givetvis en liten karriär i skådespeleri också... Ojojoj...

Kategori:
Kommentera inlägget här: