TILLBAKA

Det är som att jag vaknat upp från ett ide. Imorse när jag vaknade kände jag mig helt annorlunda, fast ändå så väldigt mycket mig lik. Jag ville skådespela! Hör och häpna! Jag ville sitta mig ner och söks roller, maila regissörer, ta nya bilder, byta linje och göra tusentals auditions i LA. Jag har känt på mig att det har vart någonting inom mig som kommit krypandes, och nu kom det! Min lillebror sa till mig att inte sluta och plötsligt känns det klokt... Inte i Sverige dock, branschen här är så otroligt annorlunda... Konservativ, tråkig och otacksam. Here we go!

Jag vill fortfarande läsa marknadsföring, för att få den utbildning jag vill ha för att starta min PR byrå - om jag dessutom kan få hålla på med teater och film på köpet vore det ju kanon.

  

Kategori:
Kommentera inlägget här: