Smultronställen

Var jag trött förra veckan - finns inga ord för hur trött jag känner mig idag. In i märgen, leder, nerver. Håret är torrt, huden är blek, händerna är torra och fötterna behöver mjukas upp - semestern är bara en vecka iväg och det ska bli obeskrivligt skönt! Jag ska verkligen försöka träna massor nu när jag får lite ledigt dagnara innan avresa. Kanske till och med sola så att första dagarna i bikini inte blir vidriga...
 
Mycket som ska hända i veckan och innan avresa, helgen har i alla fall vart fylld av mys och kul! Hade egentligen behövt en riktigt lugn helg men det är inte alltid så roligt att bara ligga på soffan. Kära mamma kom ju hem från staterna med massor att berätta och visa! Nu längtar jag verkligen efter LA, sol, bad, skolböcker och frozen yoghurt!
 
Innan mor och man anlände i fredags passade jag och killen på att njuta av kvällsol i näckrosdammen, med lite dryck och tilltugg - kommer att sakna Sveriges små smultronställen!
 
Kommentera inlägget här: