Semester

Det är många jag känner som längtar efter semestern. Till en semester de har eller skulle vilja ha. Jag kan däremot inte säga att jag längtar supermycket efter en semester, givetvis hade det vart skönt, men för mig är det semester att bo hemma hos mamma och ha tillgång till tvättmaskin, diskmaskin, espressomaskin och inte bo precis över ett gym!! Nu kan man gå hem efter jobbet och umgås med lillebror, äta god mat och bara ligga i soffan! Dessutom är det ju gångavstånd till jobbet, vilket gör att allting känns väldigt mysigt och behagligt... Det är lite att göra på jobbet så marknadsföringen tar upp hela mina dagar, man får massor av tid till att bara spåna och flumma! Jag förstår inte att mina chefer står ut med att ha det såhär stökigt runt omkring mig, hade jag haft ett stort kontor så hade det sett ut som ett psykrum. Fullt av färgade lappar med idéer, texter, tidningar och artiklar - inget hänger ihop men allting är väldigt kul! ....
Kommentera inlägget här: